INTREBARI FRECVENTE

Cum caut un produs?

In cazul in care sunteti interesat in achizitionarea de accesorii auto, accesati sectiunea PIESE UNIVERSALE din meniul principal. Apoi selectati in coloana din partea dreapta tipul de produs pe care il doriti (ulei motor, lichid de frana, antigel etc.), ca in imaginea de mai jos:

piese universale

Daca sunteti interesat de o anumita piesa pentru autoturismul dvs., apasati pe butonul PIESE AUTO si completati datele cerute la sectiunea Selecteaza masina ta>> si anume marca, anul de fabricatie si modelul, capacitatea cilindrica, numarul de usi si, la final, selectati autoturismul dvs.:

selectare model

Atentie! Pentru Chevrolet si Daewoo o sa intalniti valoarea 0 la CC sau NR. USI, datorita faptului ca am comasat mai multe modele. 

O alta posibilitate de identificare a autoturismului e sa scrieti denumirea si caracteristicile in sectiunea "Cautare masina dupa denumire", ca in imaginea de mai jos:

cautare masina

Dupa selectia autoturismului se poate trece la identificarea piesei dorite, fie prin selectarea categoriei si apoi a subcategoriei de piese din meniul din stanga paginii, ca in imaginea de mai jos:

cautare piesa

Atentie! In cazul in care cunoasteti codul piesei necesare, puteti utiliza sectiunea "Cautare dupa cod piesa", fara a mai introduce datele masinii.

cautare piesa dupa cod

Cum cumpar ?

Detalii referitoare la procesul de cumparare gasiti in pagina Cum cumpar?

Cum pot sa platesc?

Plata produselor comandate de pe site-ul www.pieseautoradacini.ro se poate efectua la livrarea produselor de catre curier (ramburs) sau in avans. Plata in avans se poate realiza prin transfer bancar sau online cu card-ul; dovada platii prin transfer bancar trebuie trimisa catre Radacini Auto Trading la adresa de e-mail promotii@radacini.ro In cazul platii in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Radacini Auto Trading. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Radacini Auto Trading isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.

Cum se livreaza ?

Livrarea se face la alegere prin:

* Serviciile de curierat rapid

* Ridicare personala de la unul dintre magazinele din Bucuresti

Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare al produselor aflate in stocul nostru este cuprins intre 24-72 ore in zilele lucratoare, in functie de optiunea de livrare aleasa. Pentru alte produse, termenul de livrare poate fi mai mare. Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la dumneavoastra, verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv si asteptati confirmarea de la consilierii nostri de vanzari. Radacini Auto Trading isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

Care sunt costurile livrarii?

* Gratuit - pentru orice comanda egala sau mai mare de 400 Lei.

* 20 lei - pentru comenzile cu valoarea pe pana in 399,99 lei care se livreaza prin curierat rapid.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Radacini Auto Trading isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Radacini Auto Trading, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Radacini Auto Trading fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Radacini Auto Trading de la acest client.

Preturile afisate includ si TVA?

Preturile noastre sunt exprimate in RON cu TVA inclus.

Produsele sunt originale?

Produsele pe care le puteti cumpara sunt achizitionate numai de la producatori/furnizori autorizati, acestea avand atasate etichete originale. Acest lucru face imposibila livrarea de bunuri de o calitate indoielnica sau care nu sunt originale.

Cum pot folosi voucherele / cupoanele?

Daca sunteti posesorul unui voucher / cupon de reducere este necesar sa introduceti in campul special din cosul de cumparaturi codul primit. Codul de voucher va fi considerat valid daca vor fi respectate conditiile in care s-a acordat. Aceste conditii pot face referire la: perioada de valabilitate (codul va fi valid numai pana la sfarsitul perioadei de valabilitate a acestuia); numarul de utilizari (e posibil ca acest cod voucher sa poata fi utilizat pentru o singura comanda); categoriile de produse pentru care sunt acordate; valoarea totala a cosului (poate exista situatia in care un voucher este acordat pentru o anumita comanda minima); Odata validat codul de voucher, valoarea cosului se va diminua si va aparea o linie care va va informa despre procentul si valoarea reducerii acordate. In cazul folosirii unui voucher costurile de transport vor fi suportate de catre client indiferent de valoarea voucher-ului.

cupon reducere, voucher

Datele mele sunt confidentiale?

Securitatea datelor clientilor este foarte importanta pentru noi, informatiile dumneavoastra vor fi folosite doar pentru procesele de cumparare si livrare. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa accesati sectiunea Politica de confidentialitate.

Am uitat parola de logare, ce pot sa fac?

Daca ati uitat parola puteti utiliza functia de recuperare a parolei din pagina de Autentificare.

recuperare parola

Pot sa schimb detaliile contului?

Daca doriti sa modificati detaliile contului, trebuie sa va autentificati si sa accesati sectiunea "Cont".

Cum ma abonez sau dezabonez la newsletter

Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului este gratuita si voluntara, si implica acceptarea termenilor de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui e-mail. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala. Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. Radacini detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului Radacini pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Radacini mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Radacini nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

Am trimis un e-mail catre suport tehnic/vanzari si plati dar nu am primit niciun raspuns

In cazul in care nu ati primit niciun raspuns va rugam sa asteptati cel putin o zi lucratoare, timp necesar echipelor noastre sa solutioneze toate e-mail-urile. Trebuie sa verificati, de asemenea, setarile dvs. de e-mail pentru a va asigura ca raspunsul nostru nu a fost blocat de filtrul spam. Alte posibilitati de comunicare cu echipa noastra se gasesc in sectiunea de Contact.

Cum pot sa returnez un produs, sau care este procedura de garantie?

Pentru a aflat detalii despre politica de retur si conditiile in care se acorda garantia pentru piesele comandate va rugam sa consultati cap. VI si VII din pagina de Termeni si conditii.